Infopakket Fairtravel ontvangen - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Fred Hoekstra - WaarBenJij.nu Infopakket Fairtravel ontvangen - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Fred Hoekstra - WaarBenJij.nu

Infopakket Fairtravel ontvangen

Blijf op de hoogte en volg Fred

20 December 2014 | Nederland, Hoorn

Langzaam aan komt de reis naar China in zicht.
Vandaag hebben wij een informatiemap over China gekregen met daarin oa hoe de reis in elkaar steekt, wat te doen en niet te doen in China. Een klein kaartje hoe je in China telt, dit gebeurt meestal met vingers omdat sommige woorden anders bedoelt worden in de diverse provincies/dialecten.
Ook zat er een documentje in waarin staat hoe je in China eten kan bestellen in een restaurant en voor Anne Li zat er een documentje in waar op staat dat zij wel in China geboren is maar dat ze in Nederland leeft en geen Chinees spreekt.
Daarnaast moeten wij even een stukje huiswerk verrichten, er moeten namelijk een aantal documenten gekopieerd worden voor het bezoek aan het SWI dat wij willen bezoeken.

• 20 December 2014 - 23:13

Marielle:

Leuk pakket he. Wij hebben hem ook ontvangen vandaag!!

• 21 December 2014 - 14:14

Debbie Fortuin:

Leuk Fred, ik lees net dat jullie reis via Miriam van Fair Travel loopt. Doe haar de groeten, ik ken haar al heel lang via Air India nog uit haar Ashraf tijd. Grappig, aardige meid.
    Groetjes Debbie

Fred

Wij zijn Fred, Carla en Anne Li Hoekstra. Wij gaan in 2015 een rootsreis maken in China waar Anne Li geboren is en de eerste 13 maanden in een kindertehuis heeft doorgebracht.

Actief sinds 09 Sept. 2014