Wij zijn er klaar voor - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Fred Hoekstra - WaarBenJij.nu Wij zijn er klaar voor - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Fred Hoekstra - WaarBenJij.nu

Wij zijn er klaar voor

Blijf op de hoogte en volg Fred

13 Maart 2015 | Nederland, Hoorn

Afgelopen maandag 9 maart was ik al naar Den Haag geweest om onze paspoorten weg te brengen samen met de formulieren voor het visum en ons persoonlijk reisplan. Vandaag, 13 maart, heb de paspoorten weer op gehaald bij het Chinese Visa Application Service Centre en we mogen China in. Toen ik net de auto in stapte om naar huis te gaan kreeg ik een berichtje van Marielle Jacobse dat zij voor het gebouw stond, weer even terug gelopen en nog even bijgepraat over de aankomende reis. De familie Jacobse en de familie Hoekstra hebben er allebei zin om weer terug te gaan naar Tuanfeng.

• 14 Maart 2015 - 14:53

Hansi De Vries:

Hallo je bent er maar druk mee Fred.Wat leuk dat jullie met nog een stel gaan. De tijd gaat nu snel.Groetjes Mam

• 06 April 2015 - 11:09

Anneke :

wanneer gaan jullie precies weg??

• 06 April 2015 - 22:20

Fred, Carla En Anne Li:

24 april gaan we weg en 9 mei komen we weer terug, zie reisschema

Fred

Wij zijn Fred, Carla en Anne Li Hoekstra. Wij gaan in 2015 een rootsreis maken in China waar Anne Li geboren is en de eerste 13 maanden in een kindertehuis heeft doorgebracht.

Actief sinds 09 Sept. 2014