China here we come - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Fred Hoekstra - WaarBenJij.nu China here we come - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Fred Hoekstra - WaarBenJij.nu

China here we come

Blijf op de hoogte en volg Fred

24 April 2015 | Nederland, Hoorn

De koffers zijn allemaal in gepakt, de paspoorten tickets boardingpassen in de handbagage. De stemming is uitstekend, kortom China here we come.
Volgens de laatste informatie die we van miriam hebben ontvangen gaan wij de foster parents van Anne Li niet ontmoeten. Zij wonen tegenwoordig in Shanghai met hun dochter. Misschien dat we nu miss Li gaan ontmoeten, zij was toen directrice van het Tuanfeng County Social Welfare Institute.

• 24 April 2015 - 18:02

Anneke:

Heel veel plezier ga jullie volgen hoor...

• 24 April 2015 - 18:26

Joke En Alewijn :

Veel plezier en een goede reis.

• 24 April 2015 - 18:36

Edmee:

Heel veel plezier!@

• 24 April 2015 - 22:15

Petra En Frans :

Veel plezier in China! Geniet er van. Jammer dat jullie de fosterparents niet gaan ontmoeten. Desalniettemin wordt het vast een mooie en bijzondere reis!

• 25 April 2015 - 09:11

Sandra:

hele goede reis en heel veel plezier

Fred

Wij zijn Fred, Carla en Anne Li Hoekstra. Wij gaan in 2015 een rootsreis maken in China waar Anne Li geboren is en de eerste 13 maanden in een kindertehuis heeft doorgebracht.

Actief sinds 09 Sept. 2014