2 mei / Kaligraferen - Reisverslag uit Yangshuo, China van Fred Hoekstra - WaarBenJij.nu 2 mei / Kaligraferen - Reisverslag uit Yangshuo, China van Fred Hoekstra - WaarBenJij.nu

2 mei / Kaligraferen

Door: Fred Hoekstra

Blijf op de hoogte en volg Fred

02 Mei 2015 | China, Yangshuo

Vandaag eens een lekker rustig dagje.
Anne Li zat vanmorgen lekker te tekenen toen er op eens een ander meisje vroeg of ze ook mocht gaan tekenen. Dit meisje mist een onderarm en het is apart om te zien hoe zij met stiften om gaat.
Even later schoven er nog twee meiden aan om te tekenen en toen zijn wij maar naar een andere tafel verhuisd.

Vanmiddag is de meidenclub aan het kaligraferen geweest en na veel oefenen heet anne li haar chinese naam op papier weten te krijgen.

Daarna wilde Anne Li nog een henna tatoeage, een soort inkt, op haar arm. Die blijft een paar dagen op haar arm zitten en verdwijnt dan vanzelf.
Vanmiddag heeft de hele club nog met elkaar gespeeld en gezwommen.

De meeste nederlandse meiden die hier zijn allemaal adoptiekids.

Fred

Wij zijn Fred, Carla en Anne Li Hoekstra. Wij gaan in 2015 een rootsreis maken in China waar Anne Li geboren is en de eerste 13 maanden in een kindertehuis heeft doorgebracht.

Actief sinds 09 Sept. 2014