4 mei/Regen, regen en nog eens regen - Reisverslag uit Yangshuo, China van Fred Hoekstra - WaarBenJij.nu 4 mei/Regen, regen en nog eens regen - Reisverslag uit Yangshuo, China van Fred Hoekstra - WaarBenJij.nu

4 mei/Regen, regen en nog eens regen

Door: Fred Hoekstra

Blijf op de hoogte en volg Fred

04 Mei 2015 | China, Yangshuo

Vandaag een echte nederlandse dag. Het heeft tot vier uur aan een stuk door geregend. Dus wat doe je dan? Zeer weinig!

Ik heb even nagevraagd wat we tot nu besteed hebben hier, want alles wordt op kamernummer genoteerd, en morgen moeten we even een pinautomaat opzoeken om het een beetje aan te vullen.

We hebben ook het keesspel meegenomen en iemand uit zierikzee kan dit spel nu ook.

Voor de rest weer lekker gegeten, vorige week werd er nog gelachen om de Nederlander die met stokjes ging eten. Nu schoffeld fred het achter elkaar naar binnen.

Fred

Wij zijn Fred, Carla en Anne Li Hoekstra. Wij gaan in 2015 een rootsreis maken in China waar Anne Li geboren is en de eerste 13 maanden in een kindertehuis heeft doorgebracht.

Actief sinds 09 Sept. 2014