8 mei / laatste bericht vanuit china - Reisverslag uit Chengdu, China van Fred Hoekstra - WaarBenJij.nu 8 mei / laatste bericht vanuit china - Reisverslag uit Chengdu, China van Fred Hoekstra - WaarBenJij.nu

8 mei / laatste bericht vanuit china

Blijf op de hoogte en volg Fred

08 Mei 2015 | China, Chengdu

Hier is dan na twee weken China het laatste bericht

Vandaag hebben we een wandeling gemaakt naar en door het people park. Een mooi park waar van alles te doen is.
Er werd gedanst, er was een klein pretparkje, Carla en Anne Li hebben er koi karpers gevoerd.
We zijn daarna nog even naar kuanzhai alleys gelopen en een paar winkeltjes bezocht (pandas). Op de terugweg naar het hotel bij de pizzahut gegeten en bij een supermarktje nog oploskoffie gehaald.

Vanavond de koffers heringepakt zodat we morgen om 11.00 klaar staan voor Jessica, onze gids, die ons naar het vliegveld brengt.
Via internet heb ik al ingecheckt en bij receptie van het hotel de boardingpassen uit laten printen.
Dus het is morgen bagage droppen en om 14.20 ct vliegen we terug om dan om 18.20 nederlandse tijd te landen op schiphol met de kl892 vanuit chengdu.

Voor wie naar schiphol komt tot morgen.

• 09 Mei 2015 - 09:25

Sandra:

Goede reis naar huis!
    Jullie kunnen terug kijken op een hele mooie reis...

Fred

Wij zijn Fred, Carla en Anne Li Hoekstra. Wij gaan in 2015 een rootsreis maken in China waar Anne Li geboren is en de eerste 13 maanden in een kindertehuis heeft doorgebracht.

Actief sinds 09 Sept. 2014