9 mei / terug naar en thuiskomst in nederland - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Fred Hoekstra - WaarBenJij.nu 9 mei / terug naar en thuiskomst in nederland - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Fred Hoekstra - WaarBenJij.nu

9 mei / terug naar en thuiskomst in nederland

Blijf op de hoogte en volg Fred

10 Mei 2015 | Nederland, Hoorn

zo de twee weken zijn voorbij en ze zijn werkelijk omgevlogen. Wij vertrokken netjes op tijd met de kl892 vanaf Chengdu en om 1835 zette de piloot van deze vlucht de boeing 747 op zijn plaats aan de gate. Anne Li mocht onderweg met toestemming van de gezagvoerder even boven kijken in het upperdeck, bussiness class, en ook is ze in de cockpit geweest. Pa en Ma de Vries stonden ons op te wachten op schiphol om ons naar huis te brengen waar mijn moeder en haar man ook al waren. Om 2030 stapten wij weer ons eigen huis binnen. Wij kunnen al met al terug kijken op een geslaagde rootsreis cq. vakantie. Miraiam van Fair Travel bedankt voor al het regelwerk wat er aan vast zit en vooral Yvonne bedankt voor het plaatsen van de berichten op deze pagina. Ik hoop dat iedereen er achteraf nog geniet van onze reisverslagen.

• 10 Mei 2015 - 15:13

Ineke Bouman:

Fijn dat jullie weer heelhuids terug zijn. Ik ben benieuwd hoe Anne li de reis heeft ervaren.
    Ik hoor het graag.
    Tot bij het dansen.
    Groet ineke

Fred

Wij zijn Fred, Carla en Anne Li Hoekstra. Wij gaan in 2015 een rootsreis maken in China waar Anne Li geboren is en de eerste 13 maanden in een kindertehuis heeft doorgebracht.

Actief sinds 09 Sept. 2014